


1. Niniejszy regulamin określa zasady obowiązujące przy składaniu zamówień oraz ich realizacji za pośrednictwem Sklepu internetowego.
2. Definicje:
a) Sprzedawca: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Przyjaźni 54/4A, 53-030 Wrocław. NIP: 669-235-50-98, REGON: 021827631.
b) Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zdolna do zawierania umów lub osoba prawna, bądź inny podmiot zdolny do zawierania umów.
c) Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży online, dostępny dla Klientów.
d) Towar – produkt oferowany Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
3. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
4. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać tylko poprzez witrynę internetową: www.cottonhill.pl.
5. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie sklepu internetowego są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Za zakupy w Sklepie internetowym klient może zapłacić w następujący sposób:
a) Przelewem – na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta po złożeniu zamówienia.
b) Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.
7. Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
8. Sprzedawca czeka 7 dni kalendarzowych na zaksięgowanie płatności za złożone zamówienie. W przypadku braku wpłaty za zamówiony Towar w w/w terminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
9. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby zamówienie Klienta było wysłane w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności.
10. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
W zależności od wybranego sposobu dostawy można przyjąć następujące czasy dostawy najczęściej realizowane przez usługodawcę:
kurier DPD: dostawa na następny dzień roboczy
Poczta Polska: list priorytetowy – dostawa w ciągu 2 dni roboczych
list ekonomiczny – dostawa w ciągu 3 dni roboczych
11. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
12. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient ma prawo do zwrotu Towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Towaru, składając Sprzedawcy oświadczenie na piśmie, którego wzór można pobrać tutaj.
13. Zwrot Towaru w ramach odstąpienia od umowy możliwy jest wyłącznie wówczas, gdy Towar będzie kompletny i nie będzie nosił śladów użytkowania ani uszkodzeń, oraz zostanie dostarczony wraz z dowodem zakupu – oryginałem lub kopią paragonu lub faktury.
14. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt do siedziby Sprzedawcy: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Przyjaźni 54/4A, 53-030 Wrocław.
15. W przypadku uznania odstąpienia od umowy Sprzedawca wysyła zwracane pieniądze, na wskazane przez Klienta konto bankowe, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Zwrotowi podlega jedynie kwota obejmująca cenę za towar.
16. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
17. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, w szczególności na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej czy Poczcie Polskiej w celu realizacji wybranej formy wysyłki.
18. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
19. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
20. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na warunkach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141 poz. 1176).
21. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację w siedzibie Sprzedawcy lub wysłać reklamowany Towar na adres: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Przyjaźni 54/4A, 53-030 Wrocław. Koszt wysyłki pokrywa Sprzedawca, po uprzednim uzgodnieniu sposobu wysyłki.
22. Bony upominkowe:
22.1. Bon upominkowy można nabyć w sklepie internetowym Cottonhill.
22.2. Bon upominkowy upoważnia do wyboru dowolnych produktów w sklepie internetowym Cottonhill.
22.3. W przypadku wyboru produktów wartości wyższej od nominału bonu, Klient zobowiązany jest do dopłacenia różnicy, jeżeli zaś zostanie wybrany produkt o niższej wartości to różnica nie podlega zwrotowi.
22.4. Bon upominkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
22.5. Bon upominkowy Cottonhill jest ważny przez 6 miesięcy od daty zakupu.
22.6. Bony są dostępne w 3 nominałach: 50zł, 100zł, 200zł.
23. Składając zamówienie w Sklepie internetowym klient jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.
Informacje o firmie:
Cottonhill Barbara Maciejewska
ul. Przyjaźni 54/4A
53-030 Wrocław
zarejestrowana przez Urząd Miasta Wrocław
NIP: 669-235-50-98
REGON: 021827631