Reklamacje i zwroty

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumenta, gwarantujemy prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, podpisane oświadczenie, którego wzór można pobrać tutaj. Zwrot należy wysłać na własny koszt na adres firmy Cottonhill. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrotowi podlega jedynie kwota obejmująca cenę za towar.

 

2. Wysyłany towar jest dokładnie sprawdzany, gdyby jednak był niezgodny z umową, każdy klient ma możliwość reklamowania zakupionego produktu. W tym celu należy towar wraz z wypełnionym i podpisanym wnioskiem (z wyszczególnieniem wady) wysłać na własny koszt na adres firmy Cottonhill. Proszę pamiętać o dołączeniu dowodu zakupu. Jeżeli reklamacja zostanie uznana klient otrzyma zwrot wszystkich kosztów (towar + przesyłki).

Zwroty i reklamacje są rozpatrywane do 7 dni roboczych.

Adres do wysyłek:

Cottonhill Barbara Maciejewska
ul. Przyjaźni 54/4A
53-030 Wrocław

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl